Siitähän on nyt kuukausi, kun viimeksi kirjoittanut. Ja paljon on kerennyt tapahtuakkin!  Aloitetaan nyt siitä, mitä tapahtui samana päivänä hieman myöhemmin, kun kirjoitin tuon edellisen viestini...

Olin siis vaan koneella, selailin näitä ana sivuja, mutta eksyinpähä Lasilinnun sivuille (en jaksa alkaa selittää tietämättömille ihmisille mtn), ja tajusin, että anoreksikon elämä ei ole ihanaa, ja sinne olisin lopulta päätynyt... Lopetin siis laihduttamisen, annoin itselleni luvan syödä makeeta, ilman katumusta. Siinä sitten viikko vierähti, mutta aloin taas ajattelemaan laihdutusta, ja päätinkin monta kertaa aloittaa uudestaan. En sitten kuitenkaan jatkanut, jätin hölkät pois, mutta käyn kuitenkin lähes päivittäin Minnin kanssa 40-80min kävelyillä.

Siinä nyt jtn, en tarkemmin jaksa (en jaksa tnä mtn!). Noh, maanantaina mulla oli kutosluokan terkkari o___O Se siis katto mun verenpaineen, näön, kuulon, hemoglopiinin(?), pituuden ja painon. Muuten kaikki oli kait ihan okei, paitsi hemoglopiini, joka oli liian alhainen (113, rauta kuurille :>). Pituus oli siinä pari millii vajaa 170cm, mut saa luvan olla sen 170cm xDDD Mutta, entäs paino... 46kg!!!!!!! Siis vittu mä oon laihtunu! :DDDDD Siis olin iha silleen et D4444! (LÄPPÄ!) Siis oikeesti, oon laihtunut, vaik en ees laihduta! Kyllä se sit vähä kyseli, et kui paljon syön (ja pitäs kuulemma syödä enemmä) yms. Mut ei jumalauta, en ala lihottaa itteeni sen takii, et oon kuulemma alipainonen! HAHA! Mutta joo, ei kyl kuulu mun ns. "uuteen" minuun iloita laihtumisesta... Mut minkäs sille voi :DDDD Joo, nyt kyl voitte saada kuvan et oisin joku pikku lissu, mut en oo :]

Mutttaaaaahhhhhh...... Häippäsen nyt Minnin kaa lenkille <3<3 Katotaa, jos saisin tähä jonku kuvan Minni kultsist! <3