Jooh, syömisten suhteen tää päivä on mennyt hyvin:

-1dl Riisipuuroa, n.105kcal

-1 omena, 40kcal

=145kcal

Hyiii helvetti! En syö enää ikinä Riisipuuroo :( Järkyttävästi kaloreita! HYI! Ja pitäs iltaruokakin syödä... Noh, pitäs sit mennä taas tunnin lenkille, et saan kulutettuu edes noi :D Miinuksille en kyllä pääse, mut ei voi mtn. en aseta ittelleni vielä niin isoja panoksia.

 Niin, eilisestä vielä lisää: Mä viiltelin... Tosin vaan saksilla, mutta tuli vähän jopa verta! Nyt ois vaan kiva saada jäljet veke, kun en haluu et kukaan huomaa! Yleensä mul on jääny vaan pienen pieni naarmu, mut nyt jäi hieman isompi naarmu. Jaah, ei sitä kyl viel kunnon viiltelyks voi sanoo, mut... Kuiteski! Joo, ja tänää välttelin koulussa sitä mun "bestaa". Jiin kanssa puhuin, ja aivan kuten arvelinkin, se juorus musta, Jasusta ja yhestä Veestä. Että on mullakin "besta"! Onneks mul on viel yks besta, johon luotan vähän enemmän. Mut sil menee kaikki aika tallilla (vuokraa yht Kemmii 3 kertaa viikos, ja rats.tunti 2 kertaa viikos ja viettää muutenki aikaa tallil) ja sit meijän ystävyys on muutenki nyt vähän hiipunu. Mut se on laiha :DDD Entä jos silläkin ois Ana? Vitsit! Oisin ihan onnessani :D Ku on se kyl pari kertaa käyny koulun psykologin (vai psykiatrin?! joo, huono tälläsis xD) luono jutskaa. Mutta juu... Laihahan se siis on! Toisinkuin se mun toinen "besta". Se väittää, et se on laihtunu vaik se yrittää syödä mahdollisimman paljon! Ja se on LÄSKI! (tai noh...) Jopa minä oon sitä laihempi! Just sellanen mua ärsyttää, kun pitää valehdella painonsa, vaik toiset tietää, et se ei voi painaa nii vähää... Niinkun tää mun "besta" on jtn. 160cm pitkä, ja sit painaa mukamas 40kg. En usko, ehei! Että niin... Lähren nyt lenkille :DD