Vittu, miks täst ei vaan tuu mtn! Repsahdin taas tnä syömään... Päivän kalorit tähän mennessä: n.340kcal. Eli ei hyvä :< Mutta juuh, ette ikinä arvaa mikä päivä tnä on! Mun päiväkirja täytti 100pvä! <3 Siitä on siis nyt tasan 100pvä, kun ostin ja kirjoitin siihen ekaa kertaa. En vielä sillon aavistanut, et tää menis näin pitkälle... En olisi valinnut tätä tietä, jos olisin tiennyt. Mutta nyt on myöhästä. Ei enää paluuta... Tai ehkä vielä joskus :) Ja oon oppinu sen, et netis ei kannata kertoo painoonsa, jos sattuu olee vähän alhanen. Oon jo monessa paikassa laittanu painoni ja pituuteni, mut ei kukaan sitä usko... Kerron jopa siitä, että on "hieman" huolia tuosta painosta. Mut kaikki alkaa vaa raivoo mulle... Kaipaan tukea, en mtn. paskaa. Ja vittu miks ihmisten pitää vääristellä painoaan? Mä en tee sitä, ksoka mun pitäs ola ylpee painostani, mut en oo! Olen ehkä ailpainoinen, mut helvetti ei sitä huomaa! Pelkkää läskiä!! Ja arvatkaa mitä? Haluun viillellä. Oon vaan pari kertaa vähän naarmuttanu, mut silti aina kun otan veitsen käteen, tekee mieli viillellä. Ja ihan varmana joku päivä niin teenki! Mä hallun vaan huomioo. En haluis tehä tätä ittellen... Älkää syyttäkö mua, syyttäkää muita. Olen vain pieni tyttö, joka kaipaa hieman enemmän huomioo. "Pidä musta kii, älä päästä koskaan..."  Toisaalta toivon, että joku kaveri tai äiti löytöis tän blogin. Mut toisaalta, haluisin kans jatkaa tätä. Mut toisaalta en... Vittu... Saatte viel nähä, et mä pystyn tähän. Mä pääsen alle 45kg. Keinolla millä hyvänsä. Mäkin olen olemassa, en anna teidän unohtaa sitä! LoL

 

klo 16:52

Okei, eli täs kävi äsken yks "bestiksistäni" yhen ihan ok'n tyypin kaa. Ja tiedän, et se "besta" oli juorunnu mulle sille (sanotaan vaikka nyt J) Jiille, et en tykkää siitä. En mä tykkääkkään siit. Jotenki se vaan on niin... Mutta joo, oon kuullu et tämä kyseinen J, haukkuu mua pissikseks ja se ei tykkää must. Ja ei tää "besta" ollu juorunnu pelkästään vaan musta, vaan meidän kaikkien kolmen hyvästä kaverista, Jasusta. Tämä Jasu soitti nimittäin juuri sille "bestalle", ja sit anto sen kännyn Jiille. Jii sano jtn: "Sä oot sanonu kuulemma äitilles jtn...." En kuullu enempää. Mut tää mun "besta" oli ihan selvästi jotenki nolo. Mä kyl tiesin ennestään, et siihen ei voi luottaa. Ja se valehteleeki. Mul on niin helvetin paskoi frendei, tosin ei niit voi ees sanoo frendeks. Että juu, oli pakko päästä purkaa tunteita... Oon vaan taas iha maassa. Eikä tee mieli syödä mtn. mut pakotetaan... Vittu.